Translate

divendres, 26 de juny del 2015

JUTREN

Avui he anat a casa de na Ami que es la senyore que hem fa les trenes, les trenes me les he fet llargues fins a la sintura i de color negres,me fet les trenes perque per lestiu com que el papa no hem sap pentinar i estic en es caufar pues per aixo me fet les trenes,a casa de la Ami he jugat amb la seva filla que es diu Manfatu que te cinc anys i va a pe cinc pero quant sacavi listiu anira a primer i tindra sis anys i tambe vaig juguar un poc amb els seus dos fills un que te la meva edad i la den biel i va a tercer bueno cuant sacavi listiu anira a quart igual que jo i en biel ai i es molt amic den biel pero bueno en te nou i es diu Damm seltre fiet que te quatre anys i es diu Malic i va a pe quqtre te quqtre anys pero quant sacavi listiu anira a pe cinc i tindra cinc anys sama uvlidat dir que en biel i la mama i la aila em van fer companyia una estoneta a la Ami te un fill de quatre mesos que se diu Mohamed i es molt monu i sa li cau molt la babale agafat amb brasos i me sentit com una mare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ARA VEUREU UNA FOTO DE COM HE QUEDAT AMB LES TRENES DE LA AMI


1 comentari: